Tuesday 25 June 2013

Pertengahan Tahun 2013..


Salam...nak story pasal pertengahan tahun 2013 yang mencabar bagi aku..walaupun aku seorang lelaki..yang bakal jadi imam kepada bakal makmumku,bakal menjadi ketua keluarga dan bakal menjadi bapa kepada bakal anak-anak..Ya Allah..aku juga mempunyai hati dan perasaan..hati yang lembut..Ujian nie bertimpa-timpa bagi aku untuk beberapa minggu ja..Allah akan menguji hambanya..itu aku tahu..tapi..Ujian yang Allah berikan dkt aku nie..Rasanya tak mampu untuk aku tempuh..tak mampu aku nak handle sorg2..Mana kawan2 yang selalu bersama bila aku gembira?? Ya Allah..Hambamu ini dah tak mampu untuk menampung segalanya..bilakah ini kan berakhir Ya Allah.. Untuk Mama dan Abah..achik mintak maaf..achik tak mampu menjadi seorang lelaki yang hebat untuk mama dan abah..untuk keluarga..untuk sesiapa mungkin..Perjalanan yang cukup2 liku untuk achik mama..mama n abah tak dekat dgn achik..achik tak snggup nk bgtao mama n abh masalah achik sekarang..kalau mama call pun..achik tetap akan buat-buat happy..Maa..achik syg sgt dkt family.. Apa yang aku harus mulakan dulu untuk selesaikan segala masalah aku..Berat nk tanggung sorang2..adakah dengan berterusan menangis..nangis dan nangis ? Mohon petunjuk Ya Allah..Mohon petunjuk..Mohon petunjuk untuk hambamu yang lemah Ya Allah..:'(

No comments:

Post a Comment